Azarbaijansharghi

استخدام در شرکت مهندسی آراد - آذربایجان شرقی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت مهندسی آراد
آدرس
تبریز-
تلفن
0

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مژده به کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان در رشته های فنی و علوم پایه، علاقه مند به فعالیت به صورت پاره وقت با درآمد بسیار بالا.
تمامی افراد واجد شرایط در تمامی شهرهای سطح کشور، در صورت تمایل می توانند مشخصات خود را ارسال نموده و از شرایط کاری مطلع گردند.
صنایع رباتیک آراد بزرگترین تولید کننده رباتهای آموزشی در کشور از بین فارغ التحصیلان و دانشجویان سراسر ایران به صورت تمام وقت و پاره وقت دعوت به همکاری می نماید.
این شرکت دارای مجوزهای رسمی زیر میباشد:
۱ - شماره ثبت ۳۹۲۵۹ و شناسه ملی ۱۰۳۸۰۵۵۰۴۲۹
2- دارای گواهینامه ISO : 9001-2003
3- همراه با تبلیغات گسترده تلویزیونی با برند ربات کوچولوی من
4- دارای اعتبار نامه کنترل کیفیت از وزارت آموزش و پرورش و ثبت اختراع از کانون فکری کودک و نوجوان

از علاقمندان به این زمینه کاری دعوت می شود تا در صورت تمایل آدرس و نام و نام خانوادگی ، رشته و شهر محل سکونت خود را به شماره 09157901694 پیامک نمایند.
یا با شماره تماس ثابت ۸۶۵۲۷۶۰-۰۵۱۱ (دفتر مرکزی) تماس حاصل فرمایند
http://www.aradrobo.org


کد آگهی : 8630
بازدید : 6975
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6975
Your رای:
جدیدترین آگهی های استخدام و آماده به کار مهندس در آذربایجان شرقی 1 مورد
استخدام در شرکت مهندسی آراد

استخدام در شرکت مهندسی آراد

شرکت مهندسی آراد
1396/5/29 11:08:27

مژده به کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان در رشته های فنی و علوم پایه، علاقه مند به فعالیت به صورت پاره وقت با درآمد بسیار بالا. تمامی افراد واجد شرایط در تمامی شهرهای س…